Louis Vuitton ochutnáva budúcnosť

| júl 27, 2017

Rodina chytrých technologických módnych doplnkov dostane čo nevidieť ďalší prírastok. Svoj vstup do rastúceho segmentu tzv. smart watch, teda inteligentných hodiniek, ohlásil francúzsky módny dom Louis Vuitton. Jeho pripravovaná hračka má klientelu loviť najmä v generácii mileniálov. 

Novinka Tambour Horizon príde v hneď troch dizajnových prevedeniach.

Novinka ponesie názov Tambour Horizon, a kto sleduje produktové línie jedného z najväčších luxusných domov sveta, ten ju bude zaiste hneď vedieť zaradiť. Dizajn hodiniek bude inšpirovaný ikonickými bubnami, čím dá jasne najavo svoju príslušnosť k Tambour kolekcii značky Louis Vuitton. Samotné hodinky budú na výber v troch rôznych dizajnoch, ktoré možno doplniť až 60 rôznymi vymeniteľnými náramkami. Dôležitou, avšak pre technologicky zbehlejších nie veľmi prekvapivou informáciou tiež je, že pobežia na operačnom systéme Android.

“Zatiaľ presne nevieme, kam sa priemysel s technologickými módnymi doplnkami bude uberať, no vieme, že bude obrovský,” komentoval ohlásenie nadchádzajúcej novinky výkonný šéf Louis Vuitton Michael Burke. A má pravdu: podľa odhadov trhových analytikov by mal len globálny trh s inteligentnými hodinkami do roku 2020 dosiahnuť objem takmer 33 miliárd dolárov. 

Louis Vuitton predstavil vlastného zástupcu medzi inteligentnými hodinkami.

Napriek tomu možno povedať, že francúzsky gigant naskakuje na rozbehnutý vlak v poslednej chvíli: od predstavenia jednoznačného trhového hegemóna, ktorý dal celý segment do pohybu – hodiniek Apple Watch – uplynuli už vyše dva roky, a aj priama konkurencia svojich zástupcov už nejaký čas má. Niekoľko luxusných výrobcov ako Bulgari, Montblanc či hodinársky producent Tag Heuer (značka taktiež vlastnená konglomerátom LVMH) už predáva vlastné inteligentné hodinky, a svoje modely už predstavili aj lacnejšie módne alternatívy – napríklad Michael Kors.

Louis Vuitton už ukázal všetky tri dizajnové opcie svojej novinky, a zverejnil aj jej ceny: tá za prístroj sa začína na 2511 amerických dolárov, kým vymeniteľné náramky budú stáť prinajmenšom 300 dolárov. Hoci rozhodne nepôjde o lacný špás, pri zohľadnení všeobecnej cieľovej skupiny luxusnej značky možno povedať, že nejde o ktovieako premrštenú sumu. Ostáva už len jediná otázka: pôjde skôr o marginálny produkt, alebo má novinka šancu aj na lov relevantnejších trhových podielov? Predpoklady – nielen vizuálne, ale aj technologické – na druhú menovanú možnosť rozhodne má…

Foto: Louis Vuitton

Tags:

Category: HOMEPAGE, VYCHYTÁVKY

Comments are closed.