Výkladová nadvláda Prady

| august 11, 2017

Módny dom Prada v parížskom ikonickom obchodnom dome Galeries Lafayette predstavuje špeciálne výklady a dva pop-upy s dámskymi kabelkami a doplnkami a výberom z pánskych doplnkov a kolekcií prêt-à-porter.

Unikátne výklady domu Prada v nákupnom centre Galeries Lafayette v Paríži.

Okrem jedenástich veľkých prestížnych výkladov na boulevard Haussmann budú značke Prada patriť aj štyri výlohy pri vchode do oddelenia s pánskymi odevmi a výklad na rue de Mogador, venovaný parfumom. “Nadvládu” Prady dopĺňajú dva pop-upy na prízemí u dvoch hlavných vchodov do Galeries Lafayette a branding na mostíku prepájajúcim dve budovy obchodného domu, ktorý zdobí špeciálne obria verzia ikonických príveskov Prada Trick Robots – k dispozícii na zvláštnu objednávku.

Základom projektu výkladov sú plagáty: konkrétne séria plagátov, vystihujúca pohľad módneho domu Prada na rolu ženy v súčasnej spoločnosti, ktoré pokrývajú priestor výkladov aj fasádu budovy. Vnútorné a vonkajšie hranice sa prekrývajú a navzájom ovplyvňujú, podobne ako v priestore prehliadky kolekcie Prada pre jeseň / zimu 2017. Aranžmán výkladov vyvoláva pocit domáckosti vďaka použitiu dreveného obloženia, ktoré rozdeľuje priestor do dvoch jasne oddelených častí, čo ešte podčiarkuje použitie intenzívnych, kontrastných farieb . Na jednej strane je produkt v “súkromnej” polohe, na druhej plagáty, ktoré “verejne” komunikujú obsah značky.

Tento kontrast nájdeme aj v prípade pop-upov. Na jednej strane je tu dámsky pop-up so “súkromným” prostredím, zaoblenou videostenou, pripomínajúcou ulitu alebo lampu, ktorá síce priťahuje pozornosť, no zároveň predstavuje útulný, intímne ladený predajný priestor ladený do ikonickej pastelovo zelenej. Na druhú stranu pánskym pop-upom môžeme vidieť dovnútra cez mrežovitú konštrukciu, vymedzujúcu priestor. Tá ponúka “verejné” prostredie, kde je jediným odlišujúcim prvkom čiernobiela šachovnicová podlaha.

Unikátne výklady majú návštevníci možnosť vidieť do 20. augusta.

Zdroj a foto: Prada

Tags:

Category: HOMEPAGE, VYCHYTÁVKY

Comments are closed.