NECHTOVÁ LOGOMÁNIA

| február 5, 2018

Viditeľné a rozpoznateľné logá, monogramy a ďalšie záležitosti, odkazujúce na komerčné identifikátory známych značiek, patria v módnom svete k značne polarizujúcim prvkom. Kým jedna početná skupina ich nemôže ani vidieť, tá druhá ich považuje za skvelé oživenie outfitu a nemožno im uprieť charakter akéhosi lapača pozornosti. Druhý spomenutý prístup je v posledných rokoch na vzostupe najmä medzi značkami, ktoré sa špecializujú na streetwear – a, samozrejme, ich fanúšikmi a klientmi.

Nech už patríte do ktoréhokoľvek z týchto dvoch nezmieriteľných táborov, jednu vec logám musíme uznať – sú neoddeliteľnou súčasťou módneho sveta. Ba čo viac, z času na čas prekročia jeho hranice a zamiešajú karty aj tam, kde by to na prvý pohľad málokto čakal.

To je presne prípad trendu, ktorý aktuálne zaplavuje Instagram vo veľkom a týka sa často podceňovanej odnože skrášľovania – nechtov, alebo tiež tzv. nail artu. Sú to totiž práve logá módnych domov, ktoré vzali útokom manikérske šablóny a vezú sa na vlne nielen virtuálnej, ale aj ozajstnej popularity. Zaujímavé tiež je, že logá či názvy známych značiek odevného biznisu poskytujú až prekvapivo veľký priestor na kreatívne vyjadrenie.

Môžete si vybrať, či si na nechtoch necháte vytvoriť logo vašej obľúbenej značky, farebný monogram alebo len jednoduchý text s jej názvom. Značkové nechty od domov ako Gucci, Chanel, Louis Vuitton či Balenciaga či  sú beauty vychytávkou, ktorú sa oplatí vyskúšať. Toto je výber tých najvydarenejších inšpirácií zo sociálnych sietí.

Foto: Instagram

Tags:

Category: HAIR & MAKEUP, HOMEPAGE

Comments are closed.