Prsia v plechu

| január 29, 2020

Každá žena vie oceniť príjemnú textúru, ktorou by mala disponovať kvalitná podprsenka. Čo by ste však povedali na to, keby ste sa zrazu mali každé ráno “nasúkať” do podprsenky, pripomínajúcej železné brnenie z čias starorímskych gladiátorov?

Ešte na jeseň minulého roka sa na módnej prehliadke jarnej kolekcie amerického návrhára Toma Forda objavil nezvyčajný kúsok, ktorý pritiahol veľkú pozornosť. Išlo o kus plechového výrobku pripomínajúceho istú kuchynskú potrebu na pečenie, no jeho účel je celkom odlišný – mal by poskytovať podporu a pohodlie ženskému poprsiu.

Módni experti sa už stihli vyjadriť, že táto netradičná “podprsenka“ sa s najväčšou pravdepodobnosťou stane hitom roka 2020. Napriek nevídanému materiálu je skvelou voľbou, pretože poskytuje prsiam komfort, podporu, priestor a najmä ochranu, ako žiadna iná. Navyše, plechový materiál na prvý pohľad vyzerá ako roztopený plast. Čo viac si v dobe instagramovej, kedy je cieľom čo najviac šokovať a zaujať, možno priať?

Prvé dámy, ktoré si tento podprsenkový zázrak mohli vyskúšať na vlastnej koži, boli, ako inak, z prominentného spektra: konkrétne hollywoodska herečka Gwyneth Paltrow a herečka, modelka a speváčka Zoë Kravitz, ktoré sa objavili na obálkach posledných čísel uznávaných módnych časopisov Harper’s Bazaar a Elle. V outfite pripomínajúcom skôr kostým superhrdinky sa na červenom koberci o pár dní neskôr ocitla aj herecká a spevácka hviezda Zendaya, odetá v purpurovej vzdušnej sukni po zem a (samozrejme) „železnej opore“ v rovnakej farbe. Voľba jej outfitu sa okamžite stala dominantnou témou večera.

Zdá sa, že sa vychytávka s futuristickým vzhľadom stáva zo dňa na deň populárnejšou. O masovú záležitosť však rozhodne nepôjde – cena tohto kúsku bola vyčíslená na rovných 15 000 dolárov. Okrem toho by mali jej nositeľky disponovať aj značnou dávkou odvahy a sebavedomia. Treba uznať, že Tom Ford týmto dizajnovým výstrelkom rozhodne trafil do čierneho. Čo poviete?

Foto: fashionista.com, ctvnews.ca

Tags:

Category: HOMEPAGE, TRENDY & SHOPPING

Comments are closed.