SSS World Corp

| apríl 16, 2017

Justin O’Shea.

V módnom svete sa rodí ďalšia streetstylová značka, ktorá sa chystá útočiť na vrcholné pozície v popularite, cene i predajnosti. A nie je prekvapením, že za ňou stojí známa persóna súčasného módneho biznisu – a zároveň jeden z objektívne najštýlovejších mužov súčasnosti. 

Keď sa povie Justin O’Shea, iba najzbehlejšie fashionistky vedia, o kom je reč. Tento muž sa v uplynulých rokoch stal na svetovej módnej scéne skutočným pojmom – bývalý baník z Austrálie, ktorý sa presťahoval do Londýna, začal kariéru v odevnom biznise a vypracoval sa až na buying directora v jednom z najväčších online obchodov s dizajnérskym oblečením, neláka len neobyčajným životným príbehom. Jeho imidž o ňom prezrádza suverénne najviac.

Kedysi charakteristická dlhá, pestovaná brada, všadeprítomné tetovania a konštantný výraz “bad boya” sú jeho najľahšie rozpoznateľnými znakmi. Justin O’Shea sa vďaka spojeniu neprehliadnuteľného výzoru, vycibreného pánskeho štýu a dôležitej pozície v rámci branže dostal do hľadáčika streetstylových fotografov na dôležitých módnych udalostiach. Spolu so svojou priateľkou, stylistkou a módnou publicistkou Veronikou Heillbrunner, boli v uplynulých sezónach ozdobou každého fashion weeku, ktorá nesmela chýbať vo výbere žiadneho streetstylového fotografa.

Bývalý kreatívny riaditeľ domu Brioni spúšťa vlastnú značku.

Bývalý kreatívny riaditeľ domu Brioni spúšťa vlastnú značku.

Za posledný rok sa ale utiahol do úzadia. Čo bolo za tým? Odpoveď na túto otázku budú zbehlé fanúšičky taktiež poznať: bol menovaný za kreatívneho riaditeľa luxusnej talianskej značky Brioni, špecializujúcej sa na pánske obleky a elegantnú módu. Tomuto počinu tlieskali azda všetci, ktorí poznali Justinov štýl, prístup k obliekaniu a zároveň verili, že tradičný krajčírsky dom potrebuje nový vietor. Okolnosti to však chceli inak – už po pol roku na novej pozícii skončil.

Teraz Justin O’Shea plánuje rozvíriť vody módneho biznisu pod vlastným menom. Či, lepšie povedané, pod menom vlastnej značky – len pred pár týždňami totiž ohlásil vznik vlastného labelu s názvom SSS World Corp. Pôjde o značku, nasledujúcu streetstylové korene potenciálnych konkurentov ako Vetements, Gosha Rubchinskiy či Off-White. Inými slovami – jej tvorca nebude súťažiť s trendami, ktoré každý polrok diktujú svetové móla. Namiesto toho sa pobije o priazeň klientely, ktorá za najväčší svätý grál módy považuje pouličný štýl, prezentujúci sa na vonkajších parcelách najdôležitejších týždňov módy.

Keď vezmeme do úvahy vlastný štýl tvorcu, ktorý sa zároveň pasuje do roly šéfdizajnéra, a skombinujeme ho s jeho vlastným cítením pre aktuálne trendy, ktoré dokazoval v priebehu takmer ôsmych rokov na pozícii riaditeľa nákupu v dizajnérskom e-shope mytheresa.com, nie je vôbec ťažké projektu novej značky predpokladať značný úspech. “Vezmite si, čo robí Demna Gvasalia vo Vetements – robí si to, čo chce a razí si tým vlastnú cestu – to je presne prístup, ktorý mi chýba nielen v súčasnej pánskej móde. V tomto prístupe som našiel sám seba,” objasňuje myšlienkový proces vzniku novej značky samotný O’Shea. 

Debutovou kolekciou nového značkového projektu sa má stať jar 2018 a myšlienkový otec rozhodne neberie svoj projekt v malom – chce naraz uviesť ucelenú kolekciu, pozostávajúcu z tričiek, košieľ, obuvi, vychádzkovej módy, plaviek či dokonca šperkov, a to všetko na najbližšom pánskom fashion weeku v Paríži. A hoci sa zatiaľ v kuloároch šepká len o pánskych outfitových variantách, v prípade, že mu to vyjde, nie je vôbec nereálny ani jeho vstup do dámskych streetstylových vôd. A ak k tomu dôjde, spôsobí – minimálne v kruhoch svojich streetstylových fanúšičiek – také malé šialenstvo. Máme sa na čo tešiť…

Foto: Instagram

Tags:

Category: HOMEPAGE, OSOBNOSTI

Comments are closed.