Kenzo – dotyk surrealizmu

| júl 16, 2013 | 0 Comments

V záplave reklamných kampaní, ktorými nás značky zahlcujú sezónu čo sezónu, je takmer nemožné sa orientovať a sledovať úplne všetky. Čo ale nie je až taká škoda, pretože len máloktorá stojí za skutočnú pozornosť. A tá, ktorú prednedávnom vypustil do sveta dom Kenzo, k nim rozhodne patrí.

Značka Kenzo si už v dobách, keď ju viedol zakladateľ, francúzsky návrhár japonského pôvodu Kenzo Takada, pestovala imidž akéhosi na okraji stojaceho muža, ktorý nekráča s davom, ba nesnaží sa ani silene predierať proti nemu. Od doby, keď vedenie prebrali pred dvoma rokmi dvojica nových kreatívnych riaditeľov Humberto Leon a Carol Lim, značka neúnavne pokračuje v budovaní svojej pozície v rámci streetstylovej módy. Mikiny a šiltovky Kenzo si obľúbilo celé zainteresované spektrum, od modeliek až po módne kritičky.

Tomuto duchu sa podriaďuje aj najnovšia reklamná kampaň, ktorá, mierne povedané, v porovnaní s ostatnými, minimálne vytŕča z radu. Inšpirovaná surrealistickým umením a plná prekrúteného vnímania reality – ruka namiesto chodidla, miniatúry ľudí pripevnené na plátno špendlíkom, vizuálna hračka s motívom oka i moment banánovej šupky – nič z toho vo výsledku nechýba. Tvorcovia kampane dokazujú, že originalite (v móde či reklame) nie je len prázdnou frázou a všetci nadšenci sa na ňu môžu tešiť už v septembrových vydaniach azda všetkých dôležitých módnych časopisoch sveta. Ručíme za to, že ju neprehliadnete.

Tags:

Category: DIZAJN, HOMEPAGE

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.