Unisex s nádychom nostalgie

| august 15, 2019

Trend genderovo neutrálnych vôní odštartovala v roku 2016 značka Calvin Klein a odvtedy na tento vlak naskočilo viacero výrobcov parfumov. Najnovší prírastok pridáva jeden z najsledovanejších a najúspešnejších módnych (a beauty) domov súčasnosti. Zoznámte sa s prvou univerzálnou vôňou od Gucci. Milánska značka vypustila na trh parfum, ktorý sa podľa jej slov nezaradzuje ani podľa času ani podľa pohlavia. Aby toho nebolo málo, prichádza ruka v ruke s parádnou reklamou.

Možno vám neunikol zaujímavý plagát, na ktorom je skupinka čudných ľudí, ktorí tak troška pôsobia ako hippies, alebo ako by ich vybrali z francúzskeho klasicizmu. Ide však o modelov známej značky Gucci v jej reklame na nový parfum, ktorý nesie názov Mémoire d’une Odeur.

Ten ma pôsobiť nadčasovo a cítiť z neho ingrediencie ako harmanček, horké mandle, jazmín a pižmo. Tie používali výrobcovia parfumov po stáročia a má tak pripomínať staré časy a vzbudiť u človeka nostalgiu. Na spomínanom plagáte ho prezentujú hudobníčka Zumi Rosow, modelka Unia Pakhom, no napríklad aj idol tínedžeriek a člen hudobnej skupiny One Direction, Harry Styles.

Pozitívne túto vôňu hodnotí aj jedna z tvári na plagáte Zumi Rosow: „Páčia sa mi vône, z ktorých idú emócie. Práve čuch často dokáže spustiť spomienky a býva to naozaj silné. Moja matka nosila rovnaký parfum a tento vonia podobne ako ten jej po jazmíne. Keď teda zacítim túto vôňu, ako by som sa preniesla do detských čias,“ zhodnotila novinku jedna z hviezd mimoriadne vydarenej reklamnej kampane.

Vyzerá to tak, že značke Gucci sa tento parfum v malej zelenej fľaštičke naozaj podaril – jeho vôňa totiž podľa viacerých odborníkov a beauty recenzentov zhmotňuje nostalgiu takým spôsobom, ako sa to už dávno nikomu nepodarilo. Všetci predsa radi spomíname a drvivá väčšina z nás by sa aspoň na okamih rada vrátila do svojich mladých, či detských čias.

Foto: gucci.com

Tags:

Category: HOMEPAGE, VYCHYTÁVKY

Comments are closed.