Nový rok s Mickey Mouseom

| január 5, 2020

Taliansky módny dom Gucci oslávil nadchádzajúci čínsky nový rok špeciálnou tematickou kolekciou, venovanou – ako inak – legendárnej Disneyho postavičke.

Oslavy, ktoré tento rok pripadajú na 25. január, označujú podľa čínskeho lunárneho kalendára začiatok „the Year of the Mouse“, teda čínskeho roku myši. Alessandro Michele, šéfdizajnér domu Gucci, sa rozhodol vzdať poctu tejto príležitosti úplne novou kolekciou oblečenia a doplnkov, venovanou Disneyho jedinečnému Mickeymu.

V Disney x Gucci collection nájdeme množstvo pútavých kúskov. Väčšina z nich sa svojimi hravými motívmi snaží  nostalgicky evokovať detstvo. Teda časy, keď boli animované postavičky hlavnou voľbou pri výbere nových kúskov do našich skríň.  

Hravá, pestrofarebná kolekcia predstavuje klasické kúsky milánskej značky, obohatené o nové vzory, ktoré zdobia oblečenie, topánky, bižutériu, hodinky, kožené tašky aj slnečné okuliare. Ikonická rozprávková postavička nechýba na žiadnom z nich.

Gucci uviedol špeciálnu líniu zábavnou reklamnou kampaňou. Za objektívom stál fotograf a režisér Harmony Korine a celá záležitosť vznikla v zábavnom parku Disneyland v Kalifornii, ktorá znázorňuje srdce a dušu kolekcie. V kampani sa objavili hviezdy ako herečka a ambasádorka Gucci  Ni Ni, herec Earl Cave či hudobník, model a DJ Zoe Bleu Arquette. Korine ich zachytáva, ako si užívajú atrakcie a divoké jazdy v zábavnom parku, a to všetko oblečení do nových kúskov Gucci. Kampaň zároveň poukazuje na hravosť a pestrofarebnosť, použitú vo vzoroch a energických kombináciách farieb a materiálov, ktoré podčiarkujú jedinečnosť každého oblečenia či doplnku.

V tlačovej správe Gucci uvádza, že farebné energické snímky z fotenia kampane vyzerajú ako fotky, ktoré by ste našli na pohľadniciach z dovolenky. „Eklektický, bizarný duch dnešnej značky Gucci je vo fantasy svete úplne doma,“ dodáva módny dom.

Kľúčovým prvkom kolekcie bolo vytvorenie úplne nového vzoru, tzv. Mini GG Supreme canvas with Mickey Mouse print. Originálny dizajn, farba a vzhľad boli reprodukované digitálnou tlačou s vysokým rozlíšením a nie je prekvapením, že sa tento motív objavil naprieč dámskymi aj pánskymi kúskami v niekoľkých rôznych štýloch. 

Neprehliadnuteľná kolekcia je dostupná online aj vo vybraných značkových obchodoch po celom svete od 3. januára.

 

 

Foto: gucci.com

Tags:

Category: HOMEPAGE, VYCHYTÁVKY

Comments are closed.