Madonnina Lola u Marca Jacobsa

| február 22, 2021

Preslávený newyorský dizajnér Marc Jacobs predstavil svoju novú kampaň na jar 2021, ktorej tvárou nie je nikto iný, než dcéra samotnej Madonny – Lola Leon.

Sériu snímok, ktorú nasnímala fotografka Brianna Capozzi, obsahuje niekoľko póz, v ktorých 24-ročná Lola, odetá do výberu exkluzívnych kúskov z Marcovej jarnej kolekcie, pózuje v impozantných outfitových kreáciách, ktoré sú rovnako boujie a chic, ako aj elegantné a klasické.

Na jednej z fotografií má skúsená modelka oblečenú kvetinovú blúzku s predným lemom s  nohavicami v rovnakom vzore, doplnenú dúhovými podkolienkami a červenými lodičkami so špicatou špičkou. Samozrejme, chýbať nesmie ani kontrastná kabelka, ktorá celému looku dodáva zábavný podtón, čo je dokonalým poznávacím znamením Marcovej tvorivej inakosti a zábavnej hravosti, ktorou sa preslávil nielen v oblasti módy. Marc je svojou fantáziou a kreativitou už pár rokov známy aj makeupovej brandži. Za tento status vďačí svojim unikátnym nápadom ako ozvláštniť a “nafarbiť” ženskú tvár.

Mladá modelka sa objavila aj čiernom blejzri, šortkách a bujarom ružovom tope v tvare ruží, ktoré Marc doladil čiernymi podpätkami Mary Janes. Pôsobivé detaily tvorili Leonie červeno-ohnivé vlasy a dlhé červené nechty na rukách, ktoré dokonale podčiarkli signature pozlátené doplnky v tvare sedmokrásky, ktoré reprezentujú Marcovu najnovšiu líniu parfumov z kolekcie Daisy. V ruke drží jednu z najpopulárnejších Jacobsových kúskov z línie kabeliek, preslávenú kabelku strihu Tote, ktorá celý look dokonale podčiarkla a zároveň mu dodala nečakaný šmrnc.

Táto kampaň však ani zďaleka nie je prvým Leoniným výstupom na módnom výslní. Už minulé leto sa totiž jej červená hriva ocitla v reklamách pre značku Miaou po boku Palomy Elsesser a Ashley Smith. Spolupracovala tiež so značkami ako Desigual, MadeMe či Stellou McCartney a v roku 2010 bola hlavnou tvárou úspešnej módnej kolekcie svojej matky, populárnej speváčky Madonny. V debutovej kolekcii tzv. “rýchlej módy” (fast fashion) – Material Girl sa Lola stala nielen je spolupracovníčkou, ale aj reprezentatívnou tvárou.

Spolupráca s magnátom Marcovho kalibru je však zatiaľ jej najsignifikantnejším úspechom v rámci módneho biznisu, no súdiac podľa úspechu, ktorý kampaň zožala, na seba ďalšie spolupráce nenechajú dlho čakať. Čo iné však čakať od ratolestí prominentných tvárí, ak nie ďalšie úspešné kariérne vzostupy?

Foto: harpersbazaar.com

Tags:

Category: HOMEPAGE, OSOBNOSTI

Comments are closed.