Zasnená krása podľa Valentina

| jún 8, 2021

Po dlhých rokoch čakania sme sa predsa len dočkali. Prednedávnom dom Valentino oznámil a oficiálne predstavil svoju novú luxusnú kolekciu make-upu.

Krása je priamo spojená s intenzitou našich pocitov,“ uviedol kreatívny riaditeľ značky Valentino, Pierpaolo Piccioli. “Čím viac sme spojení s našim skutočným ja, tým viac sa to navonok ukazuje a žiari. Valentino beauty je pre snílkov.”

Základným pilierom kolekcie je Rosso Valentino je súbor vybraných rúžov ​​v 50 odtieňoch, ktoré pokrývajú všetky odtiene, od červených,  ružových, zemitých, koralových, až po pastelové, či odvážne farby ako je modrá či fialová v dvoch unikátnych textúrach: zamatovo matná a saténová s tekutým leskom.

Pokiaľ ide o Valentino mejkap, cieľom podľa tvorcov bolo byť komplexný a inkluzívny, čo sa im jednoznačne podarilo. Vďaka rozsiahlemu výskumu tónov pleti 5 000 žien v 8 krajinách na všetkých kontinentoch je Valentino krycí makeup dostupný až v 40 odtieňoch, aby vyhovel požiadavkám širokospektrálnej klientely z celého sveta.

Ďalším vynikajúcim, a veľmi obľúbeným produktom najmä medzi influencermi, je jednoznačne mini kabelka/makeup taška „Go-Clutch“, ktorá bola ku kolekcii exkluzívne navrhnutá Picciolim. Mini červená obdĺžniková minikabelka, ktorá je rozmerovo menšia ako iPhone, bola špeciálne navrhnutá tak, aby sa do nej zmestil len púder a rúž od Valentina. Brilantná marketingová stratégia v spojení s elegantným luxusným doplnkom  tvorí najdrahší kúsok v kolekcii – v cene v prepočte 235 eur.

Kolekcia je na debut dosť rozsiahla, a okrem už spomenutých produktov obsahuje aj osem mini rúžov, tri očné linky a tri produkty na úpravu obočia, osem paletiek očných tieňov, 12 pigmentov, ktoré je možné použiť ako očné tiene alebo lícenku, čierna riasenka, dva tekuté rozjasňovače, päť poduškových kompaktných rozjasňovačov, päť púdrov, bronzer, viacúčelový lesk na pery a očné trblietky. Je jasné, že Valentino sa mejkapu venuje s plným nasadením a my sme za všetkými desiatimi.

Sprievodnú kampaň nakrútila fotografka Felicity Ingram. Aj keď je zrejmé, že kreatívny riaditeľ domu bol hnacou silou estetických rozhodnutí v celej kampani, vizážistka Raoúl Alejandre, ktorá slúži ako globálna vizážistka spoločnosti Valentino, spolu so 16 modelmi spolupracovala na vytvorení série individualistických a pôsobivých vzhľadov, ktoré poukazujú na inkluzivitu a všestrannosť celej kolekcie.

Foto: fashionista.com

Tags:

Category: HAIR & MAKEUP, HOMEPAGE

Comments are closed.